راه اندازی فروشگاه اینترنتی + آمورش
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
راه اندازی فروشگاه اینترنتی + آمورش
یک شنبه 22 فروردين 1400 ساعت 18:43 | بازدید : 583 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین: افزودن محصولات و محتوا (10 دقیقه پوند)
قبل از اینکه محصولات را از Oberlo به فروشگاه خود وارد کنید ، آنها را با نام محصولات ، توضیحات ، عکس های مناسب و سایر راه اندازی فروشگاه اینترنتی جزئیات مانند اختصاص دادن آنها به مجموعه ها یا افزودن برچسب ها ، سفارشی کنید. به من اعتماد کنید وقتی می گویم ابتدا وارد کردن و سفارشی کردن آن سردرد بزرگی است. فقط این کار را نکن بنابراین قبل از شروع ، این ویدیو را که تشریح آناتومی لیست واردات Oberlo و آنچه قبل از کلیک کردن روی آن دکمه قدرتمند "" وارد کردن فروشگاه "، توضیح می دهید ، تماشا کنید.

علاوه بر محصولات شما ، محتوایی که برای شخصی سازی محصولات خود استفاده می کنید بسیار مهم است. این یک منطقه است که باید در آینده عشق زیادی به شما بدست آورد ، زیرا فروشگاه خود را آزمایش و تغییر می دهید.

به یاد داشته باشید ، مردم نمی توانند محصولات شما را لمس یا نگه دارند. بنابراین تنها راهی که به آنها کمک می کند تا درک کنند که چقدر شگفت انگیز هستند نوشتن محتوای خوب است که علاقه آنها را برانگیزد.

ما می خواهیم برخی از نکات را برای شخصی سازی این موارد بررسی کنیم:

  • شرح
  • تصاویر
  • صفحه درباره ما
  • قیمت گذاری و موجودی کالا
  • دسته بندی ها
  • توضیحات محصول
  • توصیف کالایی را ایجاد کنید که اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دهد و آنها را وادار به خرید سریع محصولات شما کند.

از خودت بپرس:

مشتریان چه مشکلی دارند که محصول من برطرف کند؟
مشتریان با استفاده از محصول من چه سودهایی می برند؟
چه چیزی محصولات من را از سایر محصولات موجود در بازار جدا می کند؟
شرح مختصر شما باید به این س questionsالات به گونه ای پاسخ دهد که خواندن آن آسان باشد.

گاه به گاه و مثبت نگه داشتن آن نیز می تواند به برجسته بودن توصیفات راه اندازی فروشگاه اینترنتی کمک کند. همچنین ، سعی کنید اطلاعات را به چند قسمت قابل هضم تبدیل کنید. عنوان ها ، گلوله ها و تصاویر کمک بزرگی برای تحقق این امر است.

تصاویر محصول
در حالی که من اکیداً توصیه می کنم عکس محصول را از خودتان بگیرید ، اما اگر کار را رها کنید ، صد در صد لازم نیست. این به این دلیل است که تأمین کنندگان فروش سریع اغلب عکس های مناسب محصول را در لیست خود قرار می دهند. من همچنین توصیه می کنم در صورت فروش کالای محبوب ، وب سایت های عکاسی سهام مانند Shopify's Burst را بررسی کنید. و اگر مایل به گرفتن تصاویر شخصی خود هستید ، قبل از شروع به کار ، راهنمای ما را در مورد نحوه ایجاد تصاویر محصول با بازده بالا دنبال کنید.

درباره ما
این صفحه در فروشگاه آنلاین شما در نهایت باید منحصر به فرد به نظر برسد ، اما ایجاد آن زمان زیادی راه اندازی فروشگاه اینترنتی را صرف می کند. در ضمن ، یکی از صفحات "درباره ما" را که از پیش تولید شده است ، از لیست زیر کپی و جایگذاری کنید و بعداً متناسب با فروشگاه خود ویرایش کنید.

درباره ما الگوهای صفحه ->

وقتی در آینده صفحه ای درباره ما می نویسید ، آن را شخصی کنید. درباره اینکه چرا برند را راه اندازی کرده اید داستانی بگویید. تصاویری از خودتان نشان دهید تا نشان دهید در پشت تجارت تجارت الکترونیکی شما یک انسان وجود دارد. نمونه مورد علاقه من در مورد شرکتی که صفحه خارق العاده درباره ما ایجاد کرده ، Luxy Hair است.

قیمت گذاری و موجودی محصول
بخش قیمت گذاری Shopify دارای سه قسمت است: قیمت ، مقایسه با قیمت و هزینه برای هر کالا. اگر می خواهید مشتریان را به فروش برساند ، از قسمت دوم استفاده کنید. قیمت اولیه را در "مقایسه با قیمت" و قیمت بعد از فروش را در "قیمت" وارد کنید. اما فقط یک فروش تصادفی را لیست نکنید. مطمئن شوید که در حالی که هنوز سود می کنید هزینه ها را تأمین می کنید.


همچنین می توانید به Shopify بگویید که می خواهید راه اندازی فروشگاه اینترنتی موجودی محصولات خود را پیگیری کنید. برای انجام این کار ، روی کادر تأیید "پیگیری مقدار" کلیک کنید و تعداد موارد موجود برای خرید را تعیین کنید. بنابراین اگر 30 واحد از کالای خود را بفروشید ، Shopify "" موجودی شما "را نمایش می دهد و تا زمانی که تامین کنندگان شما سهام را دوباره پر نکنند ، از ثبت سفارش جلوگیری می کند.

موجودی را خریداری کنید
مجموعه ایجاد کنید
به دسته بندی محصولات در وب سایت Shopify مجموعه گفته می شود. اگر جواهرات زنانه می فروشید ، مجموعه های شما (از بالا به پایین) خواهد بود: گوشواره ، انگشتر ، گردنبند ، ساعت ، دستبند و غیره

فقط به قسمت محصولات> مجموعه ها> افزودن مجموعه جدید بروید ، نام مجموعه خود را وارد کنید و شرایط مجموعه خود را انتخاب کنید.

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین: طرح بندی خود را ایجاد کنید (5 دقیقه)
تسلط بر طراحی بخشی جدایی ناپذیر از روند ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک است. نحوه ارائه مشاغل تجارت الکترونیکی به اعتماد سازی در مشتریان کمک می کند. خوشبختانه ، Shopify به طور خودکار یک تم پیش فرض را به فروشگاه تجارت الکترونیک شما اختصاص می دهد ، و از قبل عالی به نظر می رسد ، بنابراین نیازی به تغییر آن ندارید مگر اینکه بخواهید برای شخصی سازی آن وقت بگذارید. یک سایت سفارشی می تواند به ارتقا brand برند شما کمک کند ، اما انجام این کار در هنگام راه اندازی فروشگاه ضروری نیست.

یک موضوع جدید خریداری نکنید تا زمانی که فروش کافی برای تولید آن را از طریق تجارت الکترونیکی خود ایجاد کنید. در ابتدا نیازی به خریدهای بزرگ نیست. همچنان می توانید از طریق گرافیک بنر ، طرح رنگ و سایر عناصر بصری وب سایت زیبایی ایجاد کنید. همچنین می توانید در عرض چند دقیقه از ابزار Shopify مانند Hatchful استفاده کنید تا یک آرم رایگان برای فروشگاه خود بسازید.

خرید hatchful
منوی اصلی / پیمایش را ایجاد کنید
منوی اصلی در هر صفحه وب سایت شما نشان داده می شود. معمولاً به عنوان مواردی در سرتاسر عنوان یا لیستی از موارد در نوار کناری نمایش داده می شود. افراد احتمالاً از منوی اصلی شما برای یافتن اطلاعات فروشگاه شما استفاده می کنند. برای دیدن

منوی اصلی خود را بالا ببرید ، سرپرست Shopify خود را باز کنید> بخش پیمایش> ویرایش کارت "فهرست اصلی" را انتخاب کنید و تمام مجموعه های خود را در آنجا لیست کنید.

 

خرید منوی اصلی
بارگذاری اصلی
فقط در عرض چند دقیقه می توانید یک بنر جذاب ایجاد کنید. شما می توانید در Google راه اندازی فروشگاه اینترنتی عبارت "ابزار ویرایش بنر" را جستجو کنید یا اینجا را کلیک کنید: Canva.com. ابعاد بنر (1200x360px) را انتخاب کنید ، تصویری از یکی از محصولات خود را بارگذاری کنید ، پس زمینه خود را انتخاب کنید ، چند خط متن وارد کنید ، دکمه "اکنون بخرید" اضافه کنید و کار شما تمام است.

همچنین می توانید از الگوهای Canva برای طراحی ظاهری جذاب استفاده کنید. آنها دارای اشکالی هستند که می توانید در طرح خود بگنجانید تا همه چیز را پدیدار کند. نگران نباشید که از الگوهای Canva برای الهام بخشیدن برای طراحی یک بنر واو استفاده کنید. وب سایت آنها کاربرپسند است و حتی به کسی که تجربه طراحی کمی دارد می تواند یک بنر منحصر به فرد ایجاد کند.

بنر طراحی در بوم
اکنون می توانید این بنر را با مراجعه به فروشگاه آنلاین> مضامین> سفارشی کردن تم> ویرایش نمایش پرده ای صفحه اصلی ، وارد فروشگاه تجارت الکترونیک خود کنید.

ویرایش محصولات برجسته
اگر به مسیر شخصی سازی> صفحه اصلی> محصولات ویژه بروید ؛ شما می توانید مجموعه ای راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای محصولات برجسته انتخاب کنید. اگر مجموعه ای ایجاد کردید ، همانطور که قبلاً ایجاد کردید ، یکی از موارد برجسته را نام ببرید ، از برچسب هایی به نام "ویژه" استفاده کنید. هر بار که محصول جدیدی را که می خواهید به نمایش بگذارید ، اضافه می کنید ، برچسب "ویژه" را به قسمت برچسب ها اضافه کنید ، و به طور خودکار در صفحه اصلی در بخش "ویژه" نشان داده می شود.

تنظیم پاورقی
می توانید پاورقی را در فروشگاه آنلاین> پیمایش> فهرست اضافه کنید. "منوی پاورقی" را به عنوان عنوان بنویسید و سپس تصمیم بگیرید که می خواهید در پاورقی خود چه چیزی را ببینید. من معمولاً "ستون آخرین اخبار" را پنهان می کنم ، زیرا هنوز هیچ پست وبلاگی ایجاد نکرده ایم.

اکنون به فروشگاه آنلاین ، بخش پیمایش بروید ، منوی پاورقی را انتخاب کرده و تمام صفحه ای را که قبلا ایجاد کرده اید لیست کنید:

 

نتیجه
تبریک می گویم ، شما به تازگی اولین فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کرده اید!

اگرچه مدت زیادی طول نکشید ، اما هنوز یک موفقیت عالی است. شما اکنون فروشگاه آنلاین راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و می توانید خود را رسماً یک کارآفرین تجارت الکترونیکی بنامید.

همچنین باید به یاد داشته باشید که فقط نحوه راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک را فهمیده اید ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکنون باید بفهمید که چگونه آن را به سطح بعدی برسانید. داشتن یک تجارت الکترونیکی عبارت است از تلاش برای بهبود فروش ، خدمات مشتری ، تجربه مشتری و از همه مهمتر خودتان.

http://webbranding.avablog.ir/post/34/start-online-store




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 2703
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 286
:: بازدید سال : 1237
:: بازدید کلی : 2703